سبد خرید 0

آشنایی با وینیل ضد آب

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | جمعه 31 ارديبهشت 1400 در ساعت 20 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )


وینیل ضد آب بهترین کفپوش در جهان است وینیل و محبوبیت بسیار زیادی در بین صاحبان خانه دارد که بدون نگهداری از آن می خواهند ظاهر چوب سخت داشته باشند. همچنین یکی از محبوب ترین گزینه های کف سازی برای فضاهای تجاری و مشاغل است.
کفپوش های وینیل SPC و WPC به دلیل ضد آب بودن 100٪ شناخته شده هستند. این کفپوش لوکس از وینیل است که با یک هسته ضد آب خاص یک سطح شکاف دار دارد که آن را تقریباً برای هر اتاق در خانه مناسب می کند.


ویژگی های وینیل ضد آب


100 درصد ضد آب:

علامت تجاری وینیل WPC و SPC است. نشت ، خرابکاری ، اگر در خانه ی شما رخ بدهد وینیل ضد آب از پس تمامی این موارد بر می آید.
جلوه زیبایی از چوب و سنگ:

WPC و SPC از بهترین وینیل ها هستند ، به این معنی که ظاهر آنها معمولاً باورنکردنی و زیبا است.


wear layer:

وینیل ضد آب دارای یک لایه سایش قوی است که از طرح و نقش و نگار کف پوش در برابر سایش محافظت می کند.


نگهداری:

کفپوش وینیل به راحتی تمیز می شود و مانند کف چوب های طبیعی به نگهداری زیادی احتیاج ندارد.


انعطاف پذیرتر از کاشی:

مطمئناً می توانید کاشی به ظاهر چوبی یا سنگی تهیه کنید که ضد آب است. اما کاشی سخت است. ایستادن روی کف کاشی تمام روز برای مفاصل یا پاهای شما مناسب نیست. وینیل انعطاف پذیرتر و بسیار راحت تر است.
بزرگترین مزیت کف تخته وینیل 100٪ ضد آب بودن آن است. این بدان معناست که آبهای سطحی و نشت روی کف تاثیری نمی گذارد. این امر آن را به محلول ایده آل کفپوش برای فضاهایی مانند زیرزمین ، آشپزخانه ، حمام ، رستوران و کافه تبدیل می کند. این یک گزینه عالی برای کسانی که حیوانات خانگی دارند و نگران تصادف آن ها هستند.
علاوه بر این ، کف تخته وینیل بسیار مقاوم است و دارای لایه های سایشی درجه تجاری است که می تواند در برابر ترافیک سنگین مقاومت کند. فضاهای تجاری بزرگتر می توانند از نصب چسب وینیل بهره مند شوند
بسیاری از مشاغل و خانواده ها دوست دارند وینیل بادوام باشد و نگهداری آن آسان باشد. جارو کشیدن منظم و شیک و مرتب هفتگی تمام چیزی است که شما برای زیبا جلوه دادن کف خود نیاز دارید.
با پیشرفت در کف تخته وینیل ، می توانید کف وینیل با ساختار هسته ای سخت را پیدا کنید ، و آنها را از نظر ابعاد پایدار و محکم تر کنید. در بازار امروز ، در مورد کفپوش وینیل گزینه های زیادی دارید. شما می توانید کف تخته وینیل را با زیرانداز متصل شده ، ضخامت های حداکثر 8 میلی متر یا بیشتر و بافت های خراشیده شده دستی پیدا کنید.


معایب وینیل ضد آب:

 


در صورت چسباندن برداشتن آن دشوار است_با اشیای بسیار تیز سوراخ می شود_برخی از وینیل ها می توانند با اجسام سنگین بالای آنها فرورفتگی ایجاد کنند_قابل تجزیه نیست_با قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش می تواند محو شدن و تغییر رنگ را نشان دهد


کفپوش وینیل SPC Rigid Core در مقابل کفپوش وینیل WPC


اکنون می دانیم که وینیل WPC در مورد کفپوش های با دوام و ضد آب تقریباً قرعه کشی می کند ، بنابراین SPC وینیل چیست؟ کفپوش وینیل لوکس SPC rigid core توسط متخصصان این صنعت با نام WPC Vinyl 2.0 شناخته می شود.
احساس: SPC یک کفپوش متراکم و سفت و سخت است که زیر پایتان خم نمی شود و منجمد نمی شود. در همین حال ، WPC از انعطاف پذیری بالاتری برخوردار است و کمی راحتی را در زیر پا امکان پذیر می کند.
دوام: هر دو وینیل SPC و WPC برخی از با دوام ترین گزینه های کفپوش موجود در بازار را ارائه می دهند. با لایه های سایش و هسته های کامپوزیت پلاستیکی ، آنها می توانند در برابر سایش منظم و بدون مشکل مقاومت کنند. به طور اتفاقی SPC دارای یک هسته سفت و سخت قابل توجه است که آن را برای مناطق دارای ترافیک فوق العاده عالی می کند.
قیمت: وینیل لوکس WPC گرانتر از سایر گزینه های کفپوش چوبی است. به این دلیل که ضد آب ، انعطاف پذیر است و عالی به نظر می رسد! کف SPC دوام بیشتری را در یک قیمت پایین تر ارائه می دهد. اگر مشکلی ندارید که برخی از پیشنهادات کفپوش WPC را از دست بدهید و دوام یک هسته سخت را بدست آورید ، SPC یک گزینه عالی و مقرون به صرفه است.


کاربرد های وینیل ضد آب


وینیل ضد آب برای استفاده های خانگی و تجاری ایده آل است ، اما انواع مختلف آن در تنظیمات مختلف بهترین عملکرد را دارند. WPC و SPC وینیل مزایای مختلفی دارند که باید قبل از انتخاب گزینه ای برای برنامه خود در نظر بگیرید.
کفپوش وینیل ضد آب مسکونی
صاحبان خانه در هر سنی و سبک زندگی ، خانه های خود را با این کف های زیبا ، مقاوم و ضد آب به روز می کنند. WPC در خانه ها توصیه می شود زیرا هسته ضد آب با ماده کف کننده تزریق می شود که باعث می شود زیر پا کمی نرم و راحت شود.
از تخته های وینیل WPC یا کاشی ها برای هرگونه کاربرد داخلی ، از جمله حمام ، آشپزخانه و زیرزمین استفاده می شود.
کفپوش وینیل ضد آب تجاری
وینیل SPC بسیار بادوام و مقرون به صرفه است و آن را به یک انتخاب محبوب در بخش تجاری تبدیل می کند. هسته متراکم و سفت و سخت برای جابجایی زیاد فضاهای تجاری مناسب است.
فضاهای معتدل مانند آشپزخانه های تجاری ، رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی می توانند کف اتاق را واقعاً به ظاهر چوب نمایش دهند بدون اینکه نگران آسیب دیدن آب باشید.
مناطق خاصی از خانه وجود دارد که کمی به هم ریختگی و ریزش بیشتر از مناطق دیگر است و نیاز به برخی برنامه ریزی های اضافی دارند. حمام ها ، آشپزخانه ها و کفپوش های گلدان در بالای این لیست هستند - و متأسفانه شما نمی توانید فقط انواع کفپوش های مختلف را در این اتاق ها قرار دهید!
کف وینیل ضد آب را نصب کنید. این موارد با تعداد زیادی سبک و مدل ارائه می شوند ، بنابراین با بهره گیری از مدل های مختلف اضافی که فروشنده ارائه می دهد ، مطمئناً ظاهری را که دوست دارید پیدا خواهید کرد.
اما ما می دانیم - برخی از مردم کلمه وینیل را می شنوند و فکر می کنند بحث ما فقط بر روی آشپزخانه های منازل است.
ممکن است فکر کنید: کفپوش وینیل ضد آب؟ آیا همه کفهای وینیل ضد آب نیستند؟
تمام مواد کفپوش پی وی سی - یعنی مواد کفپوش وینیل - ضد آب هستند. اما این فقط مربوط به خود مواد است. نحوه نصب این مواد تأثیر زیادی در کیفیت ضد آب بودن آنها (یا فقدان آنها) دارد. در زیر به طور دقیق به آن خواهیم پرداخت.


جمع بندی:


کفپوش وینیل در سه دسته اصلی وجود دارد: LVP تخته وینیل لوکس ، LVT (کاشی وینیل لوکس و ورق وینیل.
LVP و LVT اساساً دقیقاً همان چیز هستند - یک کف وینیل چند لایه که به صورت تکه تکه درست می شود ، دقیقاً مانند تخته های چوب یا کاشی های چینی. در واقع ، بسیاری از افراد از عبارات "LVP" و "LVT" به جای یکدیگر استفاده می کنند.
این کفپوشهای وینیل لوکس می توانند دارای یک هسته سفت و سخت یا انعطاف پذیر باشند و محصولات وینیل لوکس هسته ای سخت نیز بعضاً به عنوان "کفپوش EVP" شناخته می شوند. ما می دانیم که کلمات اختصاری بیش از حد در جهان از کف وینیل ضد آب وجود دارد.
بهترین کفپوش وینیل ضد آب را شما می توانید انتخاب و هرکدام که برای شما و خانه تان مناسب خریداری کنید. چه با LVP ، LVT یا ورق وینیل همراه باشید ، مهم این است که محصولی را پیدا کنید که برای زیبایی و محدوده قیمت شما مناسب باشد. و حتی مهمتر از آن ، شما باید آن را به درستی نصب کنید! همانطور که در بالا گفتیم ، تنها کف وینیل ضد آب کف مناسب است که به درستی نصب شده است. بنابراین: برای کمک حرفه ای در یافتن و نصب کفپوش وینیل ضد آب خود ، یک فروشگاه کفپوش دارای رتبه عالی در منطقه خود پیدا کنید. آنها می توانند در همه موارد به شما کمک کنند!

 

مای دکوری :



مای دکوری فعالیت تخصصی در زمینه ی دکوراسیون منزل محل کار و...دارد و ارایه دهنده ی به روز ترین پرده ها موکت ها و چمن مصنوعی و... با توجه به فضای مورد نظر شما است پس برای زیبا و لوکس به نظر رسیدن فضای مورد نظر خود فقط کافی است که محل کار یا منزل خود را به مای دکوری با خیال راحت بسپارید.

 

 


منابع:

 


https://www.flooringstores.com/blog/waterproof-vinyl-flooring/
https://www.flooringinc.com/waterproof-vinyl.html
https://www.bestlaminate.com/blog/pros-and-cons-of-vinyl-plank-flooring/

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()